Известие

Collapse
No announcement yet.

Добавка за нафта в повече и грешка П1671???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добавка за нафта в повече и грешка П1671???

    Колеги от няколко месеца си слагам добавка на Redex за почистване на дюзите или за повече мощност.Определено има разлика,само че в повечето пъти слагам повече от необходимото...Шишенцето ако е за 2 резервоара аз слагам малко повече от половината в 20-30 литра нафта.И от 1 месец до сега колата ми изгасна няколко пъти.Паля я студена и както си карам през първите 5 минути по някое време светва индикатора за дюзите спира да впръсква гориво и колата гасне.Въртя няколко пъти и на 5-6 път колата си пали,индикатора гасне и сякаш нищо не е станало колата си върви нормално.От 1 седмица не ми го е правило,но понякога като я настъпя на 1ва и вече във високите преди да забия 2ра колата забива муцуна за момент.Същото го е правило като я сръчкам стабилно и примерно на 4та предавка пак забива муцуна.Беше записала 2 грешки-тази за която ми гаснеше мисля,че е П1671 -свързана с налягането на горивото,а за забиването беше свързана с разтоварването на турбото.Стига съм писал,който има идеи да ги споделя

    П.П. Колата е 156 2.4 жтд 140 к.с.
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Ами според мен имаш 2 варианта:
    1. Сваляш датчика за налягане, намира се отзад на смукателния колектор малко вляво от средата и го чистиш (препоръчвам ти АБРО - спрей за почистване на карбуратори) като в никакъв случай не ползвай механични помагала, сменяш регулатора за налягане на горивото, намира се отзад на горивната помпа и се продава около 100-те гроша втора ръка и ако стане ок, ако не стане отиваш при Бобо, Лисан, Вентура или Румен (подреждането е без значение) да ти оправят колата.
    2. Отиваш при някой от гореизброените да ти кажат какво и е и ако прецениш, че можеш сам да се справиш, плащаш за диагностиката и отиваш да го правиш, ако не - оставяш колата и ти я оправят а ти
    п.с. проблема ти със сигурност не е от добавката, ама за да не набутваш излишни левчета ти препоръчвам да си сипваш синтетично двутактово масло - 1 л. на един резервоар - и да отиде малко повече хич нЕма да има ядове и няма нужда да го правиш на всяко зареждане - е така като се сетиш на 2 месеца примерно сипвай
    Last edited by kiko73; d.m.y г., 13:31.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
      Колеги от няколко месеца си слагам добавка на Redex за почистване на дюзите или за повече мощност.Определено има разлика,само че в повечето пъти слагам повече от необходимото...Шишенцето ако е за 2 резервоара аз слагам малко повече от половината в 20-30 литра нафта.И от 1 месец до сега колата ми изгасна няколко пъти.Паля я студена и както си карам през първите 5 минути по някое време светва индикатора за дюзите спира да впръсква гориво и колата гасне.Въртя няколко пъти и на 5-6 път колата си пали,индикатора гасне и сякаш нищо не е станало колата си върви нормално.От 1 седмица не ми го е правило,но понякога като я настъпя на 1ва и вече във високите преди да забия 2ра колата забива муцуна за момент.Същото го е правило като я сръчкам стабилно и примерно на 4та предавка пак забива муцуна.Беше записала 2 грешки-тази за която ми гаснеше мисля,че е П1671 -свързана с налягането на горивото,а за забиването беше свързана с разтоварването на турбото.Стига съм писал,който има идеи да ги споделя

      П.П. Колата е 156 2.4 жтд 140 к.с.
      Гасненето е свързано вероятно с регулатора на налягането в помпата,а другото с геометрията на турбината/тук може да е вакуум,клапан или геометрия/
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Имах същия проблем и кави ли не съвети имаше компесия налягане дебитомер еку, итн. Проблема в моя случай се реши със смяна на горивния филтър. Пробвай първо това.

        П.С.
        Спри да зареждаш на Лукойл или Петрол.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
        Fiat Coupe 2.0 16V

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от rtfm Покажи съобщение
          Имах същия проблем и кави ли не съвети имаше компесия налягане дебитомер еку, итн. Проблема в моя случай се реши със смяна на горивния филтър. Пробвай първо това.

          П.С.
          Спри да зареждаш на Лукойл или Петрол.
          Ще започна с това,защото минах 10 000,смених си маслото оня ден,без горивния защото го сменявах преди около 8000 км,но има логика от това да го е правила колата.Само нз защо си върви нормално,ако е запушен филтъра май щеше да се чуди колата във високите...
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #6
            При мен си вървеше нормално ама гаснеше от време на време и особено гаснеше във високите.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD
            Fiat Coupe 2.0 16V

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
              Ще започна с това,защото минах 10 000,смених си маслото оня ден,без горивния защото го сменявах преди около 8000 км,но има логика от това да го е правила колата.Само нз защо си върви нормално,ако е запушен филтъра май щеше да се чуди колата във високите...
              нормално е като си сипал повече добавка да ти се запуши филтъра,понеже редекс вдига всичката кал от резервоара и познай къде се събира
              и не че съм запознат много ама нека майсторите или запознатите да кажат,ако няма достатъчен приток на нафта до помпата дали не записва тази грешка от това а не че регулатора е за смяна
              Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
              Алфа 145 1,9 JTD - настояща

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
                нормално е като си сипал повече добавка да ти се запуши филтъра,понеже редекс вдига всичката кал от резервоара и познай къде се събира
                и не че съм запознат много ама нека майсторите или запознатите да кажат,ако няма достатъчен приток на нафта до помпата дали не записва тази грешка от това а не че регулатора е за смяна
                Дааааа, аз съм имал такъв случай, от кофти нафта колата да ми гасне........
                Жена ми даже искаше да си хвърли книжката в Марица, че баш на нея се случи за 5км. да и загасне 10-тина пъти........
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Много лесно може да се направи байпас на филтъра,и ще се разбере откъде е проблема
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment

                  Working...
                  X